Reparații laptop la domiciliu sector 3, zona Dristor Kaufland

Bună ziua! Domiciliez în București, sector 3, zona Dristor, lângă Kaufland. Am un calculator care-mi creează probleme. De fiecare dată când îl pornesc, trebuie să aștept vreo cinci-zece minute până intră în sistemul de operare – Windows 7. Îmi este afișat logoul Windows pe ecran pentru nejustificat de mult timp. Când îi dau restart, primește instant comanda și-și dă restart. Când apăs pe butonul Power, de shutdown deci, se închide. Nu pare a fi o problemă tehnică. El răspunde cum trebuie la comenzi, numai că durează foarte mult până când pornește sistemul de operare. În Windows nu am observat ceva ciudat, care să mă facă să cred ca Windowsul ar fi problema. Aș putea spune, totuși, că merge puțin cam greu in Windows, dar asta rămâne să constatați voi. Eu v-am spus tot ce știu. Efectuați reparații laptop la domiciliu în sector 3? Când putem stabili o întâlnire?

Întrebare adresată de catre Liliana

Răspuns:

Bună ziua, doamna Liliana!

Din cele relatate, considerăm că problema în cazul calculatorului Dvs. este la sistemul de operare – Windows. Deși aparent acesta nu ar prezenta probleme – spuneți Dvs –, considerăm că aceasta este problema. Specializarea noastră este reparații calculatoare și reparații laptop la domiciliu, oriunde în București, deplasarea fiind gratuită. Venim cu multă plăcere la domiciliul dumneavoastră și vedem despre ce este vorba. Vă contactăm telefonic – pe numărul de telefon completat în formularul de pe pagina contact -, pentru a stabili o întâlnire.

O zi excelentă!

Echipa RCBucurești

Sună ACUM la numarul de telefon 0720.785.276 pentru orice problemă cu privire la calculatorul sau laptopul tău, iar NOI te ajutăm! Acum oriunde în București și-n cel mai scurt timp.

reparații laptop la domiciliu sector 3

Prețuri fără concurență!

Deplasarea la domiciliul tău este gratuită oriunde în București!

0720.785.276

Posted in Intrebari Frecvente and tagged , , , , , , , , , , , , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *